Volné pracovní místo
specialista zákaznických objednávek s AJ (M/Ž)
Aktivně budete pracovat v IS SAP a spravovat zde zákaznické objednávky, sledovat jejich termíny a průběh realizace. Spolu s útvarem řízení kvality pak budete vyřizovat zákaznické reklamace (podpůrná administrativní činnost oddělení řízení kvality).
Samozřejmostí je spolupráce s oddělením nákupu, výroby, plánování výroby, kdy se budete podílet na zajištění potřebného množství vstupního materiálu s ohledem na realizaci konkrétní výrobní zakázky.
Vítán je uchazeč, který dokáže nabídnout alespoň krátkodbou zkušenost v oblasti správy či vyřizování zákaznických objednávek a ovládá AJ na velmi dobré komunikativní úrovni (každodenní využití jazyka).
Nástup do PP: dohodou, ihned
Mzda: dohodou
Při výkonu práce využijete
- SŠ/VŠ vzdělání
- aktivní znalost AJ, NJ pak výhodou
- předchhozí zkušenost na obdobně zaměřené pracovní pozici
- proaktivní přístup k řešení pracovních úkolů, schopnost pracovat v týmu
- organizační talent, pečlivost, spolehlivost
- dobrou znalost práce na PC (MS Office, znalost se SAP výhodou)
Zaměstnavatel nabízí
- práci u silné nadnárodní společnosti
- moderní pracovní prostředí s využitím nejnovějších technologií
- motivující mzdové ohodnocení, letní a zimní prémie
- benefitový program Cafeteria SODEXO
- částečně flexibilní pracovní dobu
- pravidelnou roční valorizaci mzdy
- 5 týdnů dovolené
- zajištěné stravování ve firemní kantýně
- jazykové (AJ, NJ) a profesní vzdělávání
- vlastní autobusovou dopravu (z Horšovského Týna, Přeštic, Plzně, Klatov a Stříbra)
- kariérní postup a profesní rozvoj v rámci společnosti
Info o zaměstnavateli
silná globální nadnárodní společnost sídlící v blízkosti Plzně, která se zabývá řešeními v oblasti přenosu dat ve vozidlech, vyrábí koaxiální, HSD, senzorová a jiná elektronická vedení, nově tato společnost vyvíjí a vyrábí automatizovaná a robotická strojní zařízení, stroje a výrobní linky, které jsou využívány v jejích provozech rozmístěných v různých částech světa
Můj tip
Logistics Coordinator - pravá ruka manažera logistiky
Responsibility and support: Quality and Delivery performance Productivity Implementation and...
specialista administrativní podpory strategického nákupu s aktivní němčinou (M/Ž)
Vybraný uchazeč bude v kontaktu se zákazníky a zahraničními dodavateli (komunikace v němčině po...
referent/ka technické podpory v elektrotechnice (M/Ž)
Vybraný zájemce se bude věnovat přípravě technických podkladů pro zpracování elektroprojektů, po...
specialista podpory logistiky v SRN (M/Ž)
Můj klient poptává posilu do týmu logistiky, kde se vybraný zájemce bude věnovat vyjednávání a...
referent/ka administrativní podpory oddělení kvality (M/Ž)
Hledám pečlivého, komunikativního zájemce, který by se rád realizoval na administrativně zaměřené...
Novinky
GDPR - ochrana osobních údajů
Data, která mi poskytnete v profesním životopisu v reakci na konkrétní pracovní nabídku, budou dále zpracována po dobu trvání výběrového řízení za účelem dosazení vhodného uchazeče na danou pozici u mého klienta. Následně údaje smažu.
Budu-li mít od Vás poskytnutý souhlas, že mohu údaje i nadále zpracovávat, ráda Vás čas od času budu kontaktovat aktuální nabídkou práce, která by pro Vás mohla být zajímavá. Formulář Vám předložím k podpisu při osobním setkání, příp. zašlu elektronicky.
Povolení Úřadu práce na zprostředkování zaměstnání
K mojí činnosti mi bylo uděleno povolení ke zprostředkování zaměstnání Úřadem práce ČR na dobu neurčitou pod č. j. MPSV-UP/11752/12/UPCR/4
POZOR ZMĚNA
Vážení klienti, zájemci o zaměstnání,
dlouhodobě pracuji formou homeoffice. S ohledem na akuální situci probíhají domluvená interview prostřednictvím rozličných komunikačních platforem. Děkuji za pochopení.