Volné pracovní místo
specialista administrativní podpory nákupu s NJ
Tvorba objednávek v SAP, jejich kontrola, evidence, kontrola dodacích termínů, evidence změn, kontrola faktur, aktivní práce v MS Excel, podpora oddělení logistiky (doprava a přesuny vyrobených zařízení, podpora administrativy), zpracování personálních údajů pro agenturní pracovníky mateřské společnosti se sídlem v SRN.
Přibližně toto je výčet základních bodů týkající se práce na pozici zaměřené na nákup a podpůrné administrativní práce, kde převažuje úzký kontakt s koncovým zákazníkem.
Nástup do PP: dohodou
Mzdová nabídka: dohodou
Při výkonu práce využijete
- předchozí zkušenost z pozice zaměřené na nákup (operativní či strategický)
- zkušenost s jednáním se zákazníky
- aktivní NJ
- dobrou znalost práce s MS Office (zejm. Excel)
Zaměstnavatel nabízí
- flexibilní pracovní dobu 38,5 hodiny týdně s možností home office
- práci v mezinárodním inovativním prostředí
- podílení se na projektech realizovaných celosvětově
- možnost seberealizace a profesního karierního růstu
- využívání moderních technologií a SW při výkonu práce
- kreativní a podnětné pracovní prostředí v pohodovém týmu kolegů
- motivující odměnu
- 5 týdnů dovolené
- placené firemní jazykové vzdělávání (NJ, AJ)
- dotované stravování, příspěvek na penzijní pojištění, prémie za pracovní výročí aj.
- nadstandardně hrazené služební cesty do zahraničí
Info o zaměstnavateli
Inovativní společnost sídlící v Plzni, jež realizuje projekty v oblasti strojírenské konstrukce, elektroprojektování, PLC programování a aplikačního engineeringu, mateřská centrála v SRN. U řady pracovních pozic probíhá zaškolení nových kolegů přímo v centrále v SRN.
Můj tip
vedoucí týmu operativního nákupu s velmi dobrou NJ
Pracovní místo je vhodné pro zkušeného nákupčího, pro něhož je jeho stávající práce rutinou a...
operativní nákupčí s aktivní němčinou
Vítán je aktivně a prozákaznicky zaměřený uchazeč, který již na pozici v nákupu nějakou dobu...
specialista administrativní podpory nákupu s NJ
Tvorba objednávek v SAP, jejich kontrola, evidence, kontrola dodacích termínů, evidence změn,...
strategický nákupčí s aktivní NJ
Při realizaci nákupních aktivit bude vybraný zájemce v úzkém kontaktu se zákazníkem a zahraničními...
product development engineer - útvar údržby
Budete se věnovat konstrukčním modifikacím stávajících produktů s ohledem na požadavky na zlepšení...
Novinky
GDPR - ochrana osobních údajů
Data, která mi poskytnete v profesním životopisu v reakci na konkrétní pracovní nabídku, budou dále zpracována po dobu trvání výběrového řízení za účelem dosazení vhodného uchazeče na danou pozici u mého klienta. Následně údaje smažu.
Budu-li mít od Vás poskytnutý souhlas, že mohu údaje i nadále zpracovávat, ráda Vás čas od času budu kontaktovat aktuální nabídkou práce, která by pro Vás mohla být zajímavá. Formulář Vám předložím k podpisu při osobním setkání, příp. zašlu elektronicky.
Povolení Úřadu práce na zprostředkování zaměstnání
K mojí činnosti mi bylo uděleno povolení ke zprostředkování zaměstnání Úřadem práce ČR na dobu neurčitou pod č. j. MPSV-UP/11752/12/UPCR/4
POZOR ZMĚNA
Vážení klienti, zájemci o zaměstnání,
dlouhodobě pracuji formou homeoffice. S ohledem na akuální situci probíhají domluvená interview prostřednictvím rozličných komunikačních platforem. Děkuji za pochopení.