Volné pracovní místo
referent/ka administrativní podpory oddělení kvality (M/Ž)
Hledám pečlivého, komunikativního zájemce, který by se rád realizoval na administrativně zaměřené pozici v oblasti kvality.
Vybraný zájemce se bude věnovat podpůrným administativním činnostem oddělení, správě a přípravě témat pro další kvalitativní šetření, koordinovat přenos dat a údajů a sledovat jejich zpětný tok, připravovat potřebnou dokumentaci pro interní audit. Součástí práce je asistentce při procesu revize bezpečnostních norem, sledování stavu dokumentace, vizualizace procesu kvality a monitoring toku dokumentace.
Vítán je uchazeč, který má alespoň základní povědomí z oblasti řízení kvality/procesů, nutností komunikativní angličtina.
Nástup do PP: dohodou
Při výkonu práce využijete
- vzdělání v oblasti obchodu či techniky je velkou výhodou
- komunikativní angličtina (výhoda NJ)
- znalost práce s MS Office, SAP, výhodou pak MS Sharepoint
- orientace v oblasti managementu kvality, procesů je velkou výhodou¨
- přirozená pečlivost, komunikativnost
Zaměstnavatel nabízí
- flexibilní pracovní dobu 38,5 hodiny týdně s možností home office (až 10 dní za měsíc)
- práci v mezinárodním inovativním prostředí
- čtvrtletní a roční odměny
- příspěvek na penzijní pojištění 12 tis. CZK ročně
- volnočasové benefity (cafeterie)
- podílení se na projektech realizovaných celosvětově
- 25 dní dovolené
- placené firemní jazykové vzdělávání (NJ, AJ)
- dotované stravování
- firemní akce
- nadstandardně hrazené služební cesty do zahraničí aj.
Info o zaměstnavateli
Inovativní společnost sídlící v Plzni, jež realizuje projekty v oblasti strojírenské konstrukce, elektroprojektování, PLC programování a aplikačního engineeringu, mateřská centrála v SRN. U řady pracovních pozic probíhá zaškolení nových kolegů přímo v centrále v SRN.
Můj tip
specialista plánování a řízení výroby s dobrou znalostí AJ (M/Ž)
Vybraný uchazeč se bude věnovat zejména sledování a potvrzování výrobních kapacit dle požadavků...
manažer přípravy a plánování výroby (M/Ž) - automobilový průmysl
Vybraný uchazeč se bude věnovat zajištění krátkodobých, střednědobých a dlouhodobých výrobních...
vedoucí strategického nákupu (M/Ž) - automobilový průmysl
Řízení nákupu investic, opotřebitelných a náhradních dílů, režijního materiálu a služeb, nákupu...
marketingový koordinátor pro Evropu a sportovec tělem i duší v jednom (juniorní pozice) M/Ž
Toto je rozhodně výzva a velká příležitost pro motivovaného anglicky mluvícího zájemce na začátku...
Logistics Coordinator - pravá ruka manažera logistiky
Responsibility and support: Quality and Delivery performance Productivity Implementation and...
Novinky
JAK SE ZKONTAKTUJEME?
Vážení klienti, zájemci o zaměstnání,
dlouhodobě pracuji formou homeoffice. Domluvená interview proběhnou výhradně on-line prostřednictvím rozličných komunikačních platforem, na nichž se s Vámi předem domluvím. Děkuji za pochopení.
GDPR - ochrana osobních údajů
Data, která mi poskytnete v profesním životopisu v reakci na konkrétní pracovní nabídku, budou dále zpracována po dobu trvání výběrového řízení za účelem dosazení vhodného uchazeče na danou pozici u mého klienta. Následně údaje smažu.
Budu-li mít od Vás poskytnutý souhlas, že mohu údaje i nadále zpracovávat, ráda Vás čas od času budu kontaktovat aktuální nabídkou práce, která by pro Vás mohla být zajímavá. Formulář Vám předložím k podpisu při osobním setkání, příp. zašlu elektronicky.
Povolení Úřadu práce na zprostředkování zaměstnání
K mojí činnosti mi bylo uděleno povolení ke zprostředkování zaměstnání Úřadem práce ČR na dobu neurčitou pod č. j. MPSV-UP/11752/12/UPCR/4